BRVs Årsfest 12. november 2016

• Forfatter

Juliane Berg-Johansen

Det er satt dato til årets store festlighet og vi i festkomiteen ønsker å vite hvem nettopp DU kunne tenkt deg som foredragsholder i år. Kom gjerne med forslag her!

• Dette emnet ble endret 2 måneder, 4 uker siden av  post@brv.no.
  • #1531 Svar

Atle

Hei,

Jeg er ganske ny innenfor klatresporten, men skulle gjerne likt å hatt Tom Cruise som foredragsholder.
    Det var nemlig scenen fra Mission Impossible 2 som innspirerte meg til å begynne med klatring.

• #1537 Svar

Trygle

Hei,
    Jeg synes Tom Cruise og filmene han spiller i formidler en holdning til sex, alkohol og vold som ikke bør assosieres med idrett.

• #1538 Svar

Atle

Hei!

Hva vet vel du om disse emnene du uttaler deg om? Din sjarlatan.
    Og hvem er det egentlig som kaller ungen sin Trygle? Kan kun anta at du heter Trygve, og at evnen din til å skrive er like dårlig som dømmekraften din.

• #1541 Svar

Trøndelags Trompet

Hei,
    Hva med å invitere grunneigerne av et klatrefelt i distriktet til å holde fordrag? Jeg vet om en gård i Noredalen jeg gjerne kan initiere kontakt med.

• #1544 Svar

Sondre Bæ

Hei,
    Jeg kunne vært interessert i å holde foredrag! Har ikke klatrevegg, men ser ikke på dette som et stort problem med tanke på innhold.
    Med vennlig hilsen
    Sondre

• #1545 Svar

Døperen

Så lenge foredraget er i henhold til klatrefabrikkens etikkregler er det fritt fram Sondre. Hva tenkte du å snakke om?

• #1546 Svar

Dale Dillesen

Jeg leste nettopp om et veldig bra tiltak i Nissedal vedrørende en klatrefestival. Jeg har gjort millionbutikk på oppkjøp av Dale-området og tenkte at vi kunne gi litt tilbake med å opprette en komité for bolting og tilrettelegging av klatrefeltet for cruise-industrien. Jeg stiller gjerne som foredragsholder.

• #1547 Svar

Erling Stiansen

Hei mitt navn er Erling Stiansen,

Har du et ønske om å bli rik, «succsessful» og populær? Da må du prøve dette hemmelige trikset!?
    I over ti år så har vi visst om denne hemmeligheten, men det er ikke før nå at vi deler den med dere. GRATIS.
    Dette er «revolutionary» og du har ikke lyst å miste denne muligheten.

For å finne ut hvordan du skal bli et bra menneske, klikk på den link her nå i dag: http://www.bixz6htxzz445.cz

Hilsen Erling Stiansen
    CEO

Svar til: BRVs Årsfest 12. november 2016
Din informasjon:

− 1 = 5